lauantai 22. lokakuuta 2011

Joku voittaa aina...

 ... mutta kuka se tällä kertaa oli?


Pitkin arvontaviikkoa kirjoittelin arvontaan tulleiden kommenttien nimimerkkejä paperille, ettei olisi kauhean iso homma tehtävänä kerralla. Saikin siinä kirjoitella: yhteensä 464 arpaa! Ymmärtänette, etten alkanut lippusia taittelemaan, näiden leikkaamisessa tuli jo päivän askartelukiintiö täyteen! ;)


Lahjomattomana onnettarena toimi esikoinen, joka sai nostaa ihanasta kirppislöytö-kupistani yhden lapun.


Ja tällä kertaa se yksi lappunen osui nousemaan tällaisena:


Onnea  
Sarkku!

Kirjoitit voittokommentissasi näin:

Hei! jonkin aikaa olen seurannut blogiasi ja jäänyt aivan tavaksi että käyn ainakin vilkasemassa aina kun käyn tietokoneella. paljon olen saanut pikku ompelu vinkkeja ja joitakin ompelu ohjeitasikin olen kokeillut. Mielelläni voittaisin takin pojalleni kokoa 86. väritykseltään kuitenkin sellanen joka voisi käydä tytöllekin. vahvoista väreistä tykkään :)

-Sarkku-

Otathan yhteyttä sähköpostiini tosimummo@wippies.fi!

Odotan yhteydenottoa 29.10. saakka, minkä jälkeen arvotaan uudelleen, ellei voittajasta kuulu.

3 kommenttia:

  1. Onnea voittajalle, vaikka mielellään olisin minäkin se ollut :) :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! En oikein vieläkään usko että se oikeasti olen minä joka voitin, mutta pakko kai se on uskoa! :)

    -sarkku-

    VastaaPoista

Blogi ilman lukijoiden kommentteja on kuin kaurapuuro ilman suolaa.